Wednesday, September 21, 2011

თემა  ინდუქცია
მიზნებიგაეცნონ მათემატიკური დებულების დამტკიცების მეთოდს მათემატიკურ ინდუქციას და გამოიმუშონ მისი გამოყენების უნარი დებულებების დასაბუთებისა და დასკვნების გამოტანის დროს.
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობაXI.3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა დასაბუთების სხვადასხვა ხერხების გამოყენება.
XI.1.  მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება
XI.7. ასახელებს ისეთ სტრუქტურებს (მაგალითად, მიმდევრობებს, ასახვებს; მათ შორის რეალურ ვითარებაში), რომელთა აღწერისას შესაძლებელია რეკურენტული წესის გამოყენება; იყენებს რეკურენტულ წესს ასეთი სტრუქტურის აღსაწერად;
         დებულებების დამტკიცებისას, შესაბამის შემთხვევებში, იყენებს მათემატიკურ ინდუქციას (მათ შორის არითმეტიკულ/გეომეტრიულ პროგრესიასთან დაკავშირებული ზოგიერთი ფორმულის მისაღებად);
აქტივობები1. დავალების შემოწმება, განხილვა
2. ყოფითი სიტუაციის განხილვა ინდუქციური მსჯელობით
განვიხილავთ და ვასაბუთებთ მთელ კლასთნ ერთდ.
3. გამეორება. ვიხსენებთ არითმეტიკულ და გეომეტრიულ პროგრესიებს. რეკურენტულობას
მოსწავლეებთნ ერთად ინდუქციური მსჯელობით ვასაბუთებთ n-ური წევრის ფორმულას არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიებისათვის.
4. პრაქტიკული ამოცანის ამოხსნა გაყოფადობის თვისებების გამოყენებით #4
5. ვარაუდის გამოთქმა და დასაბუთება. #8
6. გაკვეთილის შეჯამება შეფასება
7. დავალება
შეფასებამოსწავლეები შეფასდებიან  საშიანო დავალების შესრულებისა და წარდგენის მიხედვით; მსჯელობის,  დასაბუთების ხერხების ფლობის მიხედვით კითხვა-პასუხის დროს; ვარაუდის გამოთქმის უნარითა და დასაბუთების უნარის მიხედვით.
რესურსებიდაფა, ცარცი, წიგნები
კომენტარი

No comments:

Post a Comment