თემა | დებულებათა დასაბუთების ხერხები (მეორე გაკვეთილი) |
---|---|
მიზნები | გაიხსენონ
ფუნქციის ცნება. განმარტონ განსაზღვრისა და მნიშვნელობათა არეები.
დაასაბუთონ ფუნქციის პერიოდულობა და გამოსახონ გრაფიკულად. ჩამოაყალიბონ დებულების საწინააღმდეგო დებულება. გამოიყენონ საწინააღმდეგოდ დაშვებით მტკიცების მეთოდი ამოცანების ამოხსნისას. |
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა | XI.3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა დასაბუთების სხვადასხვა ხერხების გამოყენება. XI.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება |
აქტივობები | 1. დავალების შემოწმება ერთ-ერთი მოსწავლე აკეთებს დავალების პრეზენტაციას. განსაკუთრებით საინტერესოა როგორ დაძლიეს #28. განვიხილავთ და ვასაბუთებთ მთელ კლასთნ ერთდ. 2. გამეორება. მოსწავლეებს ვახსენებთ ფუნქციის ცნებას; განსაზღვრისა და მნიშვნელობათა არეებს; უდიდეს და უმცირეს მნიშვნელობას; ფუნქციის პერიოდულობას; ვმსჯელობთ პერიოდულობის დასაბუთების ხერხებზე და მისგრაფიკულ გამოსახვაზე. 3. შებრუნებული დებულების ჩამოყალიბება განვიხილავთ #29 მოსწავლეები ჯერ შეაბრუნებენ დებულებას შემდეგ ამტკიცებენ საწინააღმდეგოს დაშვებით. 4. ამოცანების ამოხსნა ინდივიდუალურად. 6. გაკვეთილის შეჯამება შეფასება 7. დავალება |
შეფასება | მოსწავლეები შეფასდებიან საშიანო დავალების შესრულებისა და წარდგენის მიხედვით; მსჯელობის, დასაბუთების ხერხების ფლობის მიხედვით კითხვა-პასუხის დროს და კლასთან ინდივიდუალურად ამოხსნილი დავალებების დროს. |
რესურსები | დაფა, ცარცი, წიგნები |
კომენტარი |
Wednesday, September 21, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment