თემა | დებულებათ დასაბუთების ხერხები |
---|---|
მიზნები | ისწავლიან დებულების საწინააღმდეგოს დაშვებით, დირიხლეს მეთოდით დამტკიცებას. გამოუმუშავდებათ პირობითი გამონათქვამების ადეკვატური გამოყენების უნარი. დასაბუთების ხერხის შერჩევის უნარი. |
შედეგები, ესგ-სთნ შესაბამისობა | XI.3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა დასაბუთების სხვადასხვა ხერხების გამოყენება. XI.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება |
აქტივობები | 1. დავალების შემოწმება კითხვა - პასუხით მოსწავლეები განიხილავენ დავალებაში არსებულ პრობლემებს. საჭიროების შემთხვევაში. 1-2 მოსწავლე აკეთბს დავალების პრეზენტაციას. ასაბუთებს მის მიერ ამორჩეულ ამოზსნის გზას და შედეგს. 2. მასწავლებელი: დასაბუთების რომელი ხერხები იცით? სავარაუდოდ მოსწავლეებმა იციან დირიხლეს პრინციპი, კონტრმაგალითის მეთოდი და საწინააღნდეგოს დაშვების მეთოდი წინა წლიდან. ვიხსენებთ ამ მეთოდების პრინციპებსს და ლოგიკურ ხაზს. 3. წიგნზე მუშაობა მოსწავლეებს ეძლევათ 5+3 წუთი რათა წიგნში წაიკითხონ ახალი მასალა (გვ 11) და წყვილებში ამოხსნან #16 4. ერთი მოსწავლე ხსნის და ასაბუთებს დაფასთან დავალებას. 5. მთელ კლასთან ერთად ვხნით ჯერ #29 შემდეგ #28 დავალების პირველ სამ შკითხვას. მეოთხე შეკითხვა სახლში. 6. საშინაო დავალება #20, 28, 30, 32, 34, 7. გაკვეთილის შეჯამება შეფასება |
შეფასება | მოსწავლეები შეფასდებიან მსჯელობის, დასაბუთების ხერხების ფლობის მიხედვით კითხვა-პასუხის დროს და კლასთან ერთად ამოხსნილი დავალებების დროს. |
რესურსები | დაფა, ცარცი, წიგნები |
კომენტარი |
Monday, September 19, 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment